با اینکه به چپم نیستی ولی خب....

با اینکه به چپم نیستی ولی خب....
دیدگاه ها (۰)

ای کاش خاطراتت هم مثل خودت از زندگیم میرفتن

ای کاش هیچوقت بزرگ نمی‌شدم

پیجم مسدود شده بود به خاطر همین نبودم

ایران تسلیت 😭🖤

سلااام

‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ۳۰ بافول بدم ۶۰ میدید‌؟‌ ‌ ‌‌‌‌‌...

دست چپم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط