می خوام بمیرم واسش..

این بده..

این یکیشونو نمی شناسم..

تازه بتمنم هست:)

این پارت از آهنگ هر سری روحمو به پرواز درمیاره=)

واقعا ای کاش همه چی برگرده... :)))

سخت نگیر مهم نیست..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط