خیلی حس بدیه که وقتی ازت بزرگتره نمیتونی بهش حرف بزنی

دیدگاه ها (۸)

قانون اول کیپاپ اینه که عاشق آیدلت نشو

آرمیای واقعی میدونن کیه تو کامنتا بگن

خیلی حس بدیه مخصوصا وقتی میخوای پرتغال بخوری😭😭😭

خیلی حس بدیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط