چجوری؟!!! 💔

چجوری؟!!! 💔






























•••••
دیدگاه ها (۰)

عاشق خنده هاش شدم دلیل گریه هام شد 💔❤️‍🩹••••••••••••••••••••...

💔💔

"سخت‌ترین قسمتِ داستان، جاییه که باید تظاهر کنی چیزی نشده…ول...

خستم از همه چی... •••••••••••••••••••••••••••••••••••

چجوری اخه چجوری😂😂😐

چجوری ارت بکشم؟چجوری اوسی درست کنم؟اصلاً گاچا چیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط