هعی ما آنقدر دل شکسته ایم که خنده های فیک داریم زیباست

مگه نه 🤣🤣🤣🤣🥀💔
دیدگاه ها (۳)

یکی بیاد منا جمع کنه فکر کنم دیوونه شدم 🤣💔🥀

خو غیرتی ام دیه چیکار کنم 🥺😔💔🥀

هعی منم فاز تو فاز شد نفهمیدم چی شد 😞😓💔🥀

شب هایم را با دلتنگی هایت سپری کردم💔🥀

*خنده های فیک #جونگکوک #بی_تی_اس #خنده #فیک #ارمی_بی_تی_اس_ت...

خدا را کجا میابی....؟ ....در دل های شکسته....

تا بوده همین بوده دل های شکسته تاوان زیادی دادن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط