به علت داشتن مشکلات روحی و روانی از داشتن رفتار مناسب معذ

به علت داشتن مشکلات روحی و روانی از داشتن رفتار مناسب معذوریم : )!😉
دیدگاه ها (۰)

دکتر ک هیچ هیچ ادمی نتونه کاری بکنه 🥱💔

🤕واسه من شک نبود خود حقیقت بود 🥀

😓🥀اهای دنیا من خسته شدم جونمو بگیر ک خیلی پرم💔

از لحاظ روحی روانی احتیاج به پیتزا دارممممم😭

مشکلات خانوادگی در واقع میتوانند سلامت روانیشما را نابود کنن...

ادمین در حال فرو پاشی روحی روانی*من قاب هفت نفره میخوام😭😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط