یامی😍

یامی😍
سوال پست:بیشتر غذاهارو با سس میخوری یا بدون سس؟
خودم:بدون سس
دیدگاه ها (۱۲)

برگر🧸🌷سوال پست:فست فود یا غذای خونگی؟خودم:غذای خونگی

خوراکییی🙂🤍سوال پست:توی چه ماهی به دنیا اومدی؟ خودم:خرداد

دلتون کشید؟ 🥺سوال پست:به وزنت ۲٠کیلو اضافه کن بگو توی کامنتا...

اهم😂❤سوال پست:به نظرت این دختره مال کدوم کشوره؟ خودم:آمریکا

لایک کن کیوت کته

واسه خارجی ها بیشتر گرونه😄سوال پست : بو بنزین و دوست داری ؟ ...

گوناگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط