اندکی تفکر....

اندکی تفکر....
#اصلاح طلبان خائن
دیدگاه ها (۰)

نشر حداکثری....

همین قیافه رو جلو کری میگرفتی برجام را نمیکردن تو پاچمون.

زاکانی با لودر از رو پزشکیان و پور محمدی رد شد😂

دولت اصلاح طلبان فاسد پزشکیان ما با اصلاح طلبان خیانتکار فاس...

وحدت فقط حول اصول انقلاب( فرمایشات رهبری / استکبار ستیزی و ظ...

بدون شرح با اندکی تامل و تفکر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط