🎥 خود ترامپ به ده زبان گفت آمریکا شکست خورده است. بعد که
🎥 خود ترامپ به ده زبان گفت آمریکا شکست خورده است. بعد که دید یک سری در داخل ایران باور ندارند حرف خودش را عوض کرد!
👤 استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔹 از ترامپ پرسیدند چرا با ایران مذاکره میکنی؟ مگر قرار نبود ایران را نابود کنی؟
ترامپ جواب داده: چون تنگه هرمز را بستند و ما نمیتوانیم تنگه هرمز را باز کنیم. چون در صورت ادامه جنگ برای ماهها گرفتار کمبود نفت و انرژی در سطح جهانی میشدیم.
🔹 چون ما رهبران آنها را کشتیم و فکر میکردیم این نظام سقوط خواهد کرد اما در آن صورت هم نظامشان سقوط نکرد.
🔹 چون اگر نیروی پیاده نظام هم وارد ایران میکردیم وقتی متوقف میشدیم به ما حمله میکردند و ما نمیتوانستیم کاری از پیش ببریم!
🔹 اینها حرفهای خود ترامپ است.
👤 استاد حسن رحیم پور ازغدی:
🔹 از ترامپ پرسیدند چرا با ایران مذاکره میکنی؟ مگر قرار نبود ایران را نابود کنی؟
ترامپ جواب داده: چون تنگه هرمز را بستند و ما نمیتوانیم تنگه هرمز را باز کنیم. چون در صورت ادامه جنگ برای ماهها گرفتار کمبود نفت و انرژی در سطح جهانی میشدیم.
🔹 چون ما رهبران آنها را کشتیم و فکر میکردیم این نظام سقوط خواهد کرد اما در آن صورت هم نظامشان سقوط نکرد.
🔹 چون اگر نیروی پیاده نظام هم وارد ایران میکردیم وقتی متوقف میشدیم به ما حمله میکردند و ما نمیتوانستیم کاری از پیش ببریم!
🔹 اینها حرفهای خود ترامپ است.
- ۳۵۱
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط