سلامٌ لِلّذینَ اُحِبُّهُم عَبَثاً

سلامٌ لِلّذینَ اُحِبُّهُم عَبَثاً

سلام به کسانی که
بیهوده دوستشان داشتیم..

#محمود_درویش
دیدگاه ها (۰)

دلُ و جُونم...

شبیه همه ی کارهای غیر ارادی ستبه تو فکر کردن؛مثل نفس کشیدن، ...

چند وقتی است هرچه میگردم، ...

باز “جمعه” با همان منوی همیشگی اش!چشمانی که ولگرد خیابانهای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط