غصه نخور عزیزم...

دیدگاه ها (۵)

به گذشته برمیگردم ...

تو همونی رفتی منو تنها گذاشتی...

ای یار من ای بار من

میخوام که جونمو بدم

سر رامو گرفتی...

...#تاسیان#سریال#قدیمی#داریوش#هایده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط