وای این نقاشیو خودم کشیدم ادیتم خودم زدمممم 🥹✨🛐

وای این نقاشیو خودم کشیدم ادیتم خودم زدمممم 🥹✨🛐
دیدگاه ها (۴)

دارم از یه چیزی جر میخورم ....چرا باید این شخص همسن بابام با...

هم دوره بد و هم خوب بود😭💔

وااای 🛐

وای عاشقشم 🛐🛐🛐

این نقاشیو کشیدم با گواش رنگش کردم چسبوندمش گوشه اتاقم♡ ㅤ  ❍...

سر این ادیتم یه ساعت زحمت کشیدمخوشحال میشم نظرتو بگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط