حوصلم ع پهنا ب کا رفته یکی بیاد پیوی بحرفیم

حوصلم ع پهنا ب کا رفته یکی بیاد پیوی بحرفیم
دیدگاه ها (۰)

یکی بیاد خودمو جمع کنه پشمام ک هیچ 🤯💔😂

والا چی بگم 😔💔😂

اقا یکی بیاد پی وی بحرفیم...حوصلم سر رفته🤓💔

یکی بیاد پیوی خیلی حوصلم سر رفته خوابم هم نمیاد

بچه ها یکی بیاد حرف بزنیم من حوصلم سر رفته بیار پیوی حرف بزن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط