حقه مگه ن؟ ولی #درک کردنش #سختته🫴🏻🖤

حقه مگه ن؟ ولی #درک کردنش #سختته🫴🏻🖤
دیدگاه ها (۱۰)

حق تا #ابد 🫴🏻🖤

بدی دیدم ک بد شدم 🔪

باوم نمیشه دیگه

خوشتیپی هم دردسر داره مگه ن؟؟😉😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط