الکی نمیگم داورپولیسی و جام افسایدی...حالا بگین هی نه

🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂💁💁
دیدگاه ها (۱۰)

یا ضامن آهو

ننو یا ابلفض

اینم از افتخاراتتون

بیا بعد میگیم داورپولیس تبانی جام افسایدی میگین......!!

حالا هی بگین شوگا افسردس

حالا هی بگین چرا از دخترا میگیبیا آشپزی هم دارم یادتون میدم😎...

حالا هی بگین میخام مهاجرت کنم بخدا اونور برامون نریدن اول ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط