خدا وکیلی من اصن خونه نمیرفتم میگفتم مدرسه رو۲۴ ساعته کنی

خدا وکیلی من اصن خونه نمیرفتم میگفتم مدرسه رو۲۴ ساعته کنین🤐✌😂😂😂
دیدگاه ها (۱۱)

خودم ب تنهایی فدای تو😎💚تا آخرش تو هر شرایطی کنارتیم😎😍🥰💚

قوی تر از قبل بلند شو😎💚❤

کسی ک عاشق باشه و عشقشو بخاد اونو با همه خوبیا و بدیاش میپذی...

یحیی جان؛ شاید اگر بازی قبلی فحش ناموسی می‌دادی، این بازی رو...

ابن پیج قبلی منه .

بابا باریکلا پسر خدا رو شکست دادی تو اصن🤡

امممممم😌باز باید خدا رو شکر کنین😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط