چرا؟؟

چرا؟؟
دیدگاه ها (۱۰)

و جوریکه دوسش دارم

رابطمون اینجوری بود ولی الان حتی باهم حرف هم نمیزنیم

به بهه

واقعا میتونم از ته قلب درکش کنم من میتونستم خیلی بهتر از اون...

🌹بدی و توطئه تحریم خوک زرد رو می فهمی؛حیله ی نسخه اقتصادیش ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط