بخدا کثافتم یبار دیگه باهاش حرف بزنم

بخدا کثافتم یبار دیگه باهاش حرف بزنم
دیدگاه ها (۳)

واییییی دهنتتتت خیلی خوب بودددددد

بهترین کادو تولد وجود ندار.....

پادشاه بی نظیر💓

اردبیل🫂

ترامپ: من کثافتم اگه یه بار دیگه با نتانیاهو حرف بزنم.

کسی نبود که باهاش حرف بزنم 😭🥺❤️‍🩹

تنها دلیلی که پسر خالم خاست باهاش حرف بزنم 💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط