اگه باختی تو بدون منم در کنار تو باختم

اگه باختی تو بدون منم در کنار تو باختم
همیشه پیشت میمونم
تا ابد❤
دیدگاه ها (۰)

ما که کینه ای نداشتیم ولی حق#

گل گفتی

من رفتم طبقه پایین

منم تا ابد Dram smp فن میمونم🫂🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط