نمیتونم تکت کنم نمیخوام بفهمی با توعم...... :)

نمیتونم تکت کنم نمیخوام بفهمی با توعم...... :)
دیدگاه ها (۲)

خب من که خیلی وقته تو جهنمم اما کاش دوستم داشتی:))))

من همیشه میگم...... میتونی پیشم راحت باشی و البته ادامش که ه...

دارم میرم مدرسه 😭#ازادی

من اوکیم فقط میخوام تنها باشم............. بسه دیگه نمیتونم

نمیتونم فراموش کنم این هم داستانو نمیتونم فراموش کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط