هرچی بشه از کنار هم نمیریم(؛💙

هرچی بشه از کنار هم نمیریم(؛💙
دیدگاه ها (۲)

#غمگین❤️‍🩹

واسم مهم نیست آخر شب ....#غمگین

نگام خسته تنم سرد(:#غمگین_مرگ

من و فکر رفتن تو می‌کشه❤️‍🩹#غمگین

《اخرشم نمیریم》☆

وسط همین سختی‌ها!... وقتی هرچی بشه، دیگه برات مهم نیست!جنگ ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط