این حس تمام مدت پیشم بوده..

این حس تمام مدت پیشم بوده..
دیدگاه ها (۰)

بچه ها افسردگی پس از ورود دوباره به ویس گرفتم

یه مدت کوتاهیه توم خاموش شده این حس ؛)البته خاموشش کردن...؛)

حس میکنم امسال از سال پیشم نحس تره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط