خیلی سخته یه گوشه اتاق بشینی و برای لحظه به لحظه خاطره ها

خیلی سخته یه گوشه اتاق بشینی و برای لحظه به لحظه خاطره های خوبی که با اون داشتی گریه کنی!:)🙂🖤️

هنوزم منتظرم برگردی پیشم🥺💔
#zhaleh
دیدگاه ها (۱۷)

memaedeh🥲💙

ارزو میکنم خوب باشه حالش😔💔#zhaleh

چه حسی داره اون میخوادش منو/"#meنفیک بیب 💙😇

😔💔

دلتنگتم مامان

p12تهیونگ:بغض نکن جوابم رو بدهبورام: چی بگم؟؟؟بگم اینکه از ا...

این عکس و این تیتر و اون لوگوی VOA اون گوشه، خیلی به قلبم فش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط