درسته گذشته ولی من دنبال بهتر از اینا بودم برات بهترینم..

درسته گذشته ولی من دنبال بهتر از اینا بودم برات بهترینم...💋♡
.
.
ازت ممنونم برای حضورت در تمام وقت های دل گرفتگی هام منو تنها نمیزاری
و پای درد و دل های من میشینی و با کارها و حرفات حال منو خوب میکنی و خوشحالم میکنی💫😘
ازت تو ممنونم بدون هیچ چشم داشتی،و بدون هیچ انتظاری هنوزم باهام موندی💜❤
از تو ممنونم با حضورت اجازه میدی جای خالیِ
خیلی ها تو زندگیم حس نشه💙🔗
چقط بودنت زیباس
چقط حضورت لازم است❤
چقط وجودت برایم امید زندگیس...
تولدت مبارک ماه من..🌙🌟
دیدگاه ها (۰)

هی اقا!🤣

تو و خورشید گ*وه خوردین😔💔🤣

طبق قولی که داده بودم.....

👇👇🙋یه وقتایی به جای دوستت دارم بهش بگو: ازت ممنونم که واسم و...

چند پارتی P5بعدش از میز بلند میشه و میاد توی اتاق تمرین و تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط