خودم نیستم بگم بهتون😐

خودم نیستم بگم بهتون😐
این دابسمش یکتا هست😊
دیدگاه ها (۵۶)

کامنت😊

فقط برای عشقم❤

قربونت بشم من ❤خداداد❤

فقط برای عشقم❤

ادیت خودم چطوره ؟ البته بگم انگیلیسی زیاد بلد نیستم 🫠❤️

شینگیلی نانای های من (دلیل این که چرا بهتون میگم شینگیلی نان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط