تا خدا هست ، نا خدا یان چرا ؟ !

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و خدا بهترین گزینه است برای پناه ..... ✓
دیدگاه ها (۱)

اوست نازل کنند ه آرامش بر قلب ها .......... ۰

« اعیاد شعبانیه بر همگان مبارک » { عج } ۰

««« علی را بچسب ، دنیا هیاهو یی بیش نیست »»»

ما تشنه عشقیم و شنیدیم که گفتند .......... ۰

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط