✲ منم همینایی که این داداشمون گفت... :)

✲ منم همینایی که این داداشمون گفت... :)

#زندگی
#خنده_دار
دیدگاه ها (۲)

✲ خیلی سعی کردم ازش لذت ببرم... 🙂🙂🎧 : Ding dong ( Hide and s...

✲ خطاب به زبانشناسان فارسی... :)#زندگی#خنده_دار

✲ اوه جیزز افکورس... 😁⛪#زندگی#خنده_دار

✲ هرچند دوستش خیلی راضی به نظر نمی‌رسید ولی خب مهم نیست... 😂...

سیسیا

داداشمون از منم بیکار تره ساعت ۲:۴۲ بیداره🎀💅🏻🗿

این اهنگه به داداشمون تئودور نات نمیاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط