از شدت حق بودنش میشه تشنج کرد 👍😔

از شدت حق بودنش میشه تشنج کرد 👍😔
دیدگاه ها (۱۳)

گاد یود 😔👍ببخشید که اصکی رفدم

سم خدمت شما عزیزان 😔😂

شما هم؟🤣🤣🤣🤣🤣

بگین ببینم فالورام چن مرده حلاجن بدویین بگین 😂👍

واقعا چیزی ندارم بگم از شدت حق بودنش-

چقدر خوب بازی کرد، اونجایی که تشنج کرد😂😂🤣ولی نفهمید دوربین م...

از شدت خفن بودنش چی بگم؟؟🤩🤩🤩زبانم قاصرههههه🤤🤤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط