نشستم روبه روی تو شدم بسته به موی تو

😔😔
دیدگاه ها (۰)

دست مرا بگیر

گر نگاهی به ما کند مادر

سلام مقام آقام علی اکبر

به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن

دیروز متوجه شدم که کاملا یه ادم ردیم باید تو تیمارستان بستری...

راه های کوچاری به روی تو بسته شده 😭💔

بچه ها نشستم از روی بیکاری اینا رو درست کردم ....قشنگن؟تو کا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط