به قول بهتاش:

به قول بهتاش:
خواستم بگم اگه نباشی
من دیگه نمیتونم تحمل کنم.
دیگه اون نه جنگی بیمه
نه گنگستر بیمه ...🫠
نوکرتم❤️
دیدگاه ها (۳)

بــــرد من تو این زنـــــدگی تویی❤️♥️A♥️

یـــــکاری کردی باز شه چشمام♥️❤️A❤️

ولی حســـــی که از دستـــاش میگیرم❤️❣️A❣️

🥹🫂❤️✅#عشقولانه

+لازم هست بهت بگم من جنگی بیمه گنگستر بیمه؟🧑‍🦯_نه خودم میدون...

سلام دوستان خواستم بگم که دیگه نمیتونم فعالیت کنم. نتا وصل ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط