شاید؟ حتما

شاید؟ حتما
دیدگاه ها (۴)

باشه من بی احساس ولی من شبامو با گریه صبح کردم

@yamin_bts_army کجایی بورار؟ ۲۰۰۰ تایی شدیا مبارک باشه

ببخشید نیستم دوستان اینجانب تحت یه حرکت جهادی تمام رفیقام رو...

این در مورد اینه که من خودمو‌چجوری ی میبینم

شاید؟حتما

شاید زندگی بعدی...لایک؟ فالو؟ بازنشر؟اگه پست های دیگه رو ندی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط