ولی کاش یونگی و نامجون هم تو کنسرت جین می بودن

ولی کاش یونگی و نامجون هم تو کنسرت جین می بودن
دیدگاه ها (۰)

جئون من الان لایو تو رو ببینم یا برم مدرسه😭😭😭

هپی لایوه

منتشر شده از کنسرت مکزیک ✨️🤧#بی_تی_اس #نامجون #جین #یونگی #ج...

به علاقه هاتون احترام میزارم ولی آخه ناموصن جیکوک....

عزیز کرده تو را دورتر از زندگی پیشینم دیدمت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط