سری پیش این ایموی ها رو گذلشتم استوری به نظرتون تو پستام

سری پیش این ایموی ها رو گذلشتم استوری به نظرتون تو پستام بذارم یا استوریی
دیدگاه ها (۱)

وای همین اان دلم خواست یکیو بزنم

ذهن من؟ به خودکشی

کدوم معلمت تو رو خیلی نارتحت کرده

دوست دارید از این زوجمون بیشتر بذارم نظرتون رو تو کامنتا بگی...

فیلم خام این عکس رو بذارم؟

جدیدا پستام رو تو اکسپلور میبینم🤓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط