هیچی نمیرسه به اون لحظه ای که...!

دارم از اعصبانیت میمیرم؛ولی وقتی چشامو میبندم بهت فک میکنم!
خود به خود لبخند میزنم : )😶💜
دیدگاه ها (۰)

میگم تنها حرفی میتونم بزنم اینکه مرسی بابت...😊

مگ حتماً باید بگم مگ نمیبینی چقد میخوامت اححح😞💜

به نام خدا دوست دارم نقطه:).🤗💜

قلبم وقتی با لیلی حرف میزنم و بهش فک میکنم ...دورت بگردم لیل...

من از زندگی قبلی هیچی یادم نمیادیادم نمیاد اون زمان دغدغه ها...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط