هیچی نمیرسه به اون لحظه ای که...!
دارم از اعصبانیت میمیرم؛ولی وقتی چشامو میبندم بهت فک میکنم!
خود به خود لبخند میزنم : )😶💜
خود به خود لبخند میزنم : )😶💜
- ۳۲.۰k
- ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط