دُرود کآرمآ🫡
دُرود کآرمآ🫡
ادیت جدید 🤧🤓
چطوره؟
امروز چون حوصلم به چوخخ رفتهه بود اینجوری زدم میدونم بد شده
و فعلا با اینشات ادیت میزنم و.......
چراا کپپپپ کاتمممم بالااا نمیارهههع
چراااا 😭😭 عرررررر
ادیت جدید 🤧🤓
چطوره؟
امروز چون حوصلم به چوخخ رفتهه بود اینجوری زدم میدونم بد شده
و فعلا با اینشات ادیت میزنم و.......
چراا کپپپپ کاتمممم بالااا نمیارهههع
چراااا 😭😭 عرررررر
- ۲.۴k
- ۲۲ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط