سخت بود زمستان چون مثل بهارمون نبودیم

سخت بود زمستان چون مثل بهارمون نبودیم
دیدگاه ها (۰)

مهربانی این آدم حرف نداره

زندگی من با گل زدن سلطان میچرخه

🥺😞💔

پس من تو بغ مرده میشم

ما آدم دنیای هم نبودیم ...!🥲🥲

شاید شب هشتم نبودیم.. #باحال_مناسب_گوش_کنید#کربلایی_حسین_ستو...

مرد بودیم...ولی نامرد نبودیم🥀#رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط