افسوس و صد افسوس ک قدرشون ندونستیم🙃💔

افسوس و صد افسوس ک قدرشون ندونستیم🙃💔
دیدگاه ها (۰)

خدایا ذهن پاک از ما نگیر📿🤣💔

ولی من انقدرام بد نبودم🫠💔🙃

اووو حاجی گنگت بالاس دا🤣🤌🏻

اععع چرا انقد حق😂🤌🏻🥲

ادم های اصیل صد خودشون رو میزارن تو رابطه اما قدرشون دونسته ...

کاشکی همچین آدمهایی میومدن توی زندگیامون..که در طول

ما قدر رئیسی را ندونستیم...💔 #شهید_رئیسی #شهید_جمهور

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط