یه کم بخندیم ولا دونیا دورروزه

😅😅😅😅😅😁😁😁😁😁
دیدگاه ها (۱۳)

اول فکر کردم گند زده بد متوجه شدم دستاشو نشانه

تقدیم به همه ترک زبان های وسگون حال دلتون خوب باشه

ابن آهنگ تقدیم به همه ی کورد زبان هاي ايران

دلبرا ای دلبرا

🔻خاک تو سرتون سکیوریتی ها👈یه کم بخندیم، من که جیگرم حال اومد...

یالان دونیا🗣️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط