من اینجوریم ولی بعدش دیگه نمی‌خندم

من اینجوریم ولی بعدش دیگه نمی‌خندم
دیدگاه ها (۲)

هعیی ما تو حضوریش موندیم

پس خیلی از آدما جهان افسردنکیا مثل من افسردن؟

بزرگترین بند بوی جهان🤣🤣🤣فقط تهیونگ چی دید اونجوری کرد؟😂

شاید نبودم

من اینجوریم دیگه چه کنم😅

نمی دونم چند نفر اینجورین ولی من اینجوریم😅

-چرا میخندی؟-نمی خندم دارم سعی میکنم گریه نکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط