نه بابا ما کسی رو مسخره نمی‌کنیم منو رفیقم:

نه بابا ما کسی رو مسخره نمی‌کنیم منو رفیقم:
دیدگاه ها (۱)

چیبگم

حق تا قیامت

چی بگم..........

رفیقم : من اصن نژاد پرست نیستم و کسی رو مسخره نمیکنم همچنان ...

منو رفیقم همیشه کم رو میدم رفیقم

خب بابا تقصیر ما چیه خدا خودش میخواد ما بقیه رو مسخره کنیم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط