من قدم مث این نیس انقد بلند😂

دیدگاه ها (۱)

انرژیاااااا😂

😎

😂

😐

بابا شبیه گوه میفتمم یکی نیس بگه د اخه الاغ مث ادم عکس بگیر

درد و نفرین،اگه چند سانتی متره دیگه بلند بشم قدم ازش بلند تر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط