هیچی دیگه باحال نی میدونی که !!!

هیچی دیگه باحال نی میدونی که !!!
دیدگاه ها (۱)

گاهی اوقات تمام وجودت گریه میکنه جز چشمات 🚶‍♀️💔

میخندم 😂😂😂💔💔چیه مگه تاحالا ندیدی کسی اینجوری بخنده😒

{ من از این شهر وحشی خیلی ضربه خوردم (: }

خوشگل بودن خوبه ! ولی خوب بودن خوشگل تره (:

هیچی یادت نی ....

Lean

دیگه لاو نی🚬

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط