لطفااا تو خیلی زیباییی برای خوشحالی کردن نه غم ناک بودن

لطفااا تو خیلی زیباییی برای خوشحالی کردن نه غم ناک بودن
دیدگاه ها (۱)

من،تو، همه از ی جنس هستیم انسانیم پس حق داریم ب میل خودمون ز...

لطفااا

من از کسانی که دروغ می‌گویند متنفرم هرچند دروغ را باور کرده ...

آقا توی تلخیای دنیا .....

تو کامنتا از ۱تا۱۰ نمره بدین لطفااا🥹😖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط