به عنوان یه ادریبهشتی تایید میکنم🤌🏻

به عنوان یه ادریبهشتی تایید میکنم🤌🏻
دیدگاه ها (۱۹)

واقعا چرا اینجام...؟

https://wisgoon.com/qo0pli اره دیگه...🗿👀

صدا کم🗿💅🏻

دریکووووووو😭😭😭😭دلم نمیومد اینو نزارم🥲

بنده به عنوان یه خردادی کاملا تایید میکنم👍🏻🔪

ᶠᵃˡˡᵒʷ...?به عنوان یک intj تایید میکنم👍🏻

به عنوان یه دهه هشتادی تایید میکنم😭(البته فکر کنم نصف ویسگون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط