نمیدونم چرا اشکم در میاد... نمیدونم چرا انقدر دوسشون دارم

نمیدونم چرا اشکم در میاد... نمیدونم چرا انقدر دوسشون دارم😭😭
دیدگاه ها (۰)

ویمینم بسیار زیباست و نمیتونم ازش بگذرم... اما انتخاب آخرم ک...

کنار هم خیلی قشنگن.....

از بلک پینک خوشت میاد؟من که خیلی دوسشون دارم❤😁

بچه ها انقدر ادیت از ژنیا و تکجو دارم نمیدونم چیکار کنم ✨بزا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط