):

):
دیدگاه ها (۰)

واقعا به کسی نیاز دارم وقتی میبینه ناراحتم یا ساکتم هیچی نگه...

همه به فکر خودشونن......اینو همیشه بدون

دقیقا اون بدون من خوشحال تر هم هست....

تگش کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط