وقتی روز خوبی داشتی و اومدی تو تخت خواب تا بخوابی و یه چک

وقتی روز خوبی داشتی و اومدی تو تخت خواب تا بخوابی و یه چک به پیامای ایتا میزنی و پیام یک شخص (که اصلا نه دوست صمیمیته نه عشقته نه دشمن کلا طرف یک شخص فرعیه تو زندگیت ) رو میخونی و انقدر حالت بد میشه که میدونی قراره تا خود صبح خودخوری کنی 🙂🙃
دیدگاه ها (۳)

صالح بعد صالح

صالح بعد صالح

شب تولدم پارت 22ویو ات: از رو تخت بلند شدم و رفتم داخل حموم ...

رمان عشق من واقعیه

چند پارتی(وقتی خیلی روی سلامتت حساس بود و...)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط