عرررر دیروز کالاف بازی میکردم یکی همش میگفت چیع🤣

عرررر دیروز کالاف بازی میکردم یکی همش میگفت چیع🤣
دیدگاه ها (۰)

میخواستم برم با رفیقام اسکیت سواری ولی دیگح نمرم😶

راسی یادم رف بهتون بگم لقبم آیلار هس🙂😂

انگار دیروز بود با بچه های همسایمون بازی میکردمچشم باز کردم ...

کاش یکی بود .!'.می‌نشست کنارم میگفت :هیچی نگو خودم دیدم.!چقد...

خیلی بانمک بودن این دوتا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط