ما به کسی که نیست وفاداریم:) چجوری به کسی که هست خیانت می

ما به کسی که نیست وفاداریم:) چجوری به کسی که هست خیانت میکنید!
دیدگاه ها (۰)

رفتنی باید بره، تو نکن گریه براش :)

چجوری توجیه میکنید؟

د اخههه دلقککک به این بانو چجوری دلت اومد خیانت کنییییی؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط