افسردگی واقعی...

آدمای مهربون :)

تصورم از ۱۸ سالگی...

نوجوون بودن خیلی دردناکه...

« چند پارتی تهیونگ » ژانر : عاشقانه ، فرندز تو لاور ، مدرسه...

اقا

سوال پست: درونگرایی یا برون‌گرا؟تو کامنتا بگید👇خودم : (میانگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط